שמפו + ווקס היברידי קרמי

מחיר: 129.00 ₪ לפני הנחה 197.00 ₪ חסכון של 35%

המיכל עם שני התאים. התא הגדול: חומר השטיפה האולטימטיבי שלMeguiar's .

התא הקטן: ציפוי ווקס קרמי לסילוק מושלם של מים וטיפות גשם.

הוראות שימוש: פעל בסביבה קרירה ומוצלת. שטוף במים על מנת לסלק כל לכלוך.בעזרת פקק המדידה הוסף 3 אונקיות )כחצי כוס מים( של חומר השטיפה )התאהגדול( לדלי מים. לתוצאה מיטבית, מלא את הדלי ב 3 גלונים )כ 12 ליטר(. הוסףלדלי )בעזרת הפקק( 5.0 אונקייה )15 סמ"ק( חומר קרמי )התא הקטן(. השתמשבמטלית מיקרופייבר איכותית ושטוף ונגב את חלקי המכונית, כל פעם איזור אחר.התחל מהחלקים העליונים של הרכב עד לחלקיו הנמוכים. יבש את הרכב בעזרתמטלית מיקרופייבר איכותית.

המלצה: על מנת לקבל את מיטב התוצאות יש להשתמש במטליות מתוצרתMeguiar's. שני צידי המטלית מתוכננים ומיוצרים על מנת למקסם את תוצאותהרחיצה במוצר זה.

אמצעי זהירות: הרחק מהישג ידם של ילדים. אין לאכול, לשתות או לעשן בעתהשימוש במוצר. הימנע משאיפת אדי המוצר. פעל באיזור מאוורר היטב, אין לבלוע.

יש לשטוף היטב את הידיים לאחר השימוש. סגור היטב את המיכל לאחר השימוש.

עזרה ראשונה: במקרה שאיפת אדים, העבר את הנפגע לסביבה מאווררת היטב. אםהסימפטומים ממשיכים, פנה לייעוץ רפואי. במגע עם העור, שטוף מיידית במים וסבון.הסר בגדים שנספגו בחומר וכבס לפני שימוש חוזר. אם הסימפטומים ממשיכים, פנהלייעוץ רפואי. במגע החומר עם העיניים, שטוף במים זורמים )לא בלחץ(, הסר עדשותמגע ככל שניתן, המשך בשטיפה. אם הסימפטומים ממשיכים, פנה לייעוץ רפואי.

במקרה בליעה, הימנע מהקאה, פנה מייד לעזרה רפואית.

תכולה: חומר רחיצה 4.1 ליטר, חומר קרמי 236 10Si מ"ל.

מקט: G210256
חוות דעת
אין חוות דעת למוצר זה כרגע
7 הוסיפו את זה לעגלה